Naturalny odświeżacz powietrza

Są takie miejsca w domu, które powinny przyjemnie pachnieć - przede wszystkim łazienka. Zainstalowałam więc na półce dyfuzor wodny z kupionym olejkiem żurawinowym. Ładnie pachniał, ale się skończył i własnie na to czekałam. Od dłuższego czasu  chciałam zrobić własny odświeżacz i potrzebowałam do tego celu przede wszystkim patyczków. Butelka z otwartym korkiem też się przydała.

Przepis jest bajecznie prosty:

12 kropli olejków eterycznych 
czysta wódka 

Do buteleczki wkropiłam olejki eteryczne: lawendowy+ odrobinę ylang ylang i dopełniłam wódką, tyle ile pomieściła buteleczka. Lekko wstrząsnęłam i zanurzyłam w płynie patyczki.Trzeba je odwracać co jakiś czas, aby równomiernie nasiąkały i rozprowadzały zapach. Proste, a wiesz, co jest w środku i czym oddychasz. 

Komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty